torsdag 9. januar 2014

Ukens Grünerspiller: Gina Ringstad

Sivilstatus: 
Singel

Posisjon: 
Kantspiller

Når begynte du i Grüner? 
2013, feirer snart 1-årsjubileum

Hva er dine mål for sesongen/handballkarrieren?
Ta hver kamp som den kommer og prestere mitt beste! :)
Målet for karrieren er å spille til kroppen ikke vil mer (har med andre ord noen år igjen)

Har du en signaturmove på banen?
Å hoppe i folk, i følge enkelte Korsvoll-spillere. Sett bort i fra det er jeg veldig glad i å finte.

Får du med deg en oppgave første gang?
Ikke alltid, har noe problemer med å skille på Ida, Nina og Gina.

Er dommeren din beste venn?
Kommer veldig an på hvem dommeren er, men er et smil gjør mye

Hva er det morsomste med å spille på Grüner?
Grüner og håndball gjør trening gøy! I tillegg får jeg skryt for de lekre brune bena mine

Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord:
Hater langdistanse, elsker bakkeløp og intervaller, men vondt er det uansett.

Beskriv din egen spenst:
Unik

Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen?
Tilbringe tid med venner og familie

Hvilken rolle har du på fest?
Den snakkesalige og fnisete desto nærmere midtnatt. Sier ikke nei til å danse heller!

Har du noen allergier?
Bare to: pollenallergi som så mange andre, og penicillin faktisk.

Hvem vet best?
Kommer an på, men mamma vet ofte best.

Er du en leder eller en følger?
Følger

Hullete stillongs eller nyeste tightsen?
Definitivt den nyeste tightsen!

Hvor mange av Grüners spillerregler kan du?
Alle (tror jeg?)

Sjokolade eller potetgull?
Ingen tvil - har svært store problemer med å takke nei til sjokolade! Helst boble med karamell fra Freia!

Vin eller øl?
Fin på vin

Spørsmål fra Kari:
Hvordan føles det å være blant de yngste på laget?

Merker ikke noe særlig til at jeg er den yngste, sett bort i fra at jeg ikke kan delta så aktivt i samtalen om Fotballfrues fødsel.
Hvordan får du så brune lekre ben – solarium eller selvbruningskrem?
De lekre brune bena er gode gener og noe solarium :) Må innrømme at jeg jukser litt.

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om?
Tone - Hva har fått deg til å bli i Grüner så lenge? Og hvor ofte leser du egentlig bloggen til Fotballfrue?

Ingen kommentarer: