torsdag 2. januar 2014

Ukens Grünerspiller: Kari Druglimo-Nygaard

Sivilstatus:
Gift, to barn

Posisjon:
Strek

Når begynte du i Grüner?
Sommeren 2005 (eller 06…husker ikke helt)

Hva er dine mål for sesongen/handballkarrieren? 
Personlig mål for sesongen 13/14 – at jeg får spille hver kamp og gjør en god innsats. Videre er målet at jeg kommer i mitt livs form (og at Nina og Karine får baby annethvert år fremover.)

Har du en signaturmove på banen?
Verken finter eller frosk, men forsøker å blokke så mange skudd som mulig i forsvar.

Får du med deg en oppgave første gang?
Njjiiaasj..Ikke hver gang. Skylder på at jeg er så konsentrert at jeg ikke får med meg beskjeder som ropes (eller at jeg faktisk ikke vet hvor jeg skal stå på det aktuelle trekket… ehhem).

Er dommeren din beste venn?
Ja, som regel. Særlig mannfolka på 65+. De kan man sjarmere.

Hva er det morsomste med å spille på Grüner?
At jeg får trent og svetta samtidig som jeg har det GØY! I tillegg er grunerfestene legendariske.

Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord:
Plagsomt, vondt og kjedelig. (Men innser at det fungerer, så håper at 2014 blir året jeg blir gal etter å jogge.)

Beskriv din egen spenst:
Voldsom.

Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen?
Henge med familie og venner. I 2014 skal jeg bli veldig glad i egentrening også…

Hvilken rolle har du på fest?
Den som danser med oppblåsbare krokodiller etter midnatt. Har også et ”ryddegen” som gjør at jeg ofte shiner festlokale underveis.

Har du noen allergier?
Massevis. Kryssallergi. Pelsdyr, pollen, gress, nøtter, epler, moreller osv osv.

Hvem vet best?
På håndballen – trenerne. På privaten – jeg.

Er du en leder eller en følger?
Følger (som helst vil tulle og tøyse med de andre følgerne)

Hullete stillongs eller nyeste tightsen?
Hullete gamle tights.

Hvor mange av Grüners spillerregler kan du?
Eh.. har vi egne spilleregler?

Sjokolade eller potetgull?
Melkesjokolade mellom to potetgullflak som en hamburger. Nam.

Vin eller øl?
Bobler. Alltid.

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om?
Gina – hvordan føles det å være blant de yngste på laget? Hvordan får du så brune lekre ben – solarium eller selvbruningskrem?

1 kommentar:

Unknown sa...

morro, morro, morro