fredag 11. april 2014

Ukens Grünerspiller: Janne Syversen

Sivilstatus: 
Gift, en gutt på 8,hund

Posisjon: 
Keeper 

Når begynte du i Grüner? 
Var ved oppstart i 2002? (stemmer det?)
Var med en 3 år/ 4 år, opphold på 5 år, så begynte jeg igjen og har 
Vært med frem til nå

Hva er dine mål for sesongen/håndballkarrieren?
Ha det gøygøygøy!

Har du en signaturmove på banen?
Wæææææææææh!!!!!

Får du med deg en oppgave første gang?
Hæ? Joda, gjør vel det

Er dommeren din beste venn?
Tenker ikke så mye på dommeren egentlig, han bare er der liksom…

Hva er det morsomste med å spille på Grüner?
Å få spille håndball sammen med en herlig gjeng med fantastiske 
Grünertøser!

Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord:
Me don`t like….  Saved by the beinhinnebetennelse..
(helt ærlig ville jeg ha jogga istedenfor betennelsen..wraaazy!!)

Beskriv din egen spenst:
Sprett… skal stramme fjæra og sprette litt høyere neste sesong

Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen?
Være med venner, familie, jobb og masse festligheter

Hvilken rolle har du på fest?
Jeg er med til the bitter end Det er ikke noe som heter å gå tidlig!

Har du noen allergier?
Nope… jo forresten, har allergi mot sure og negative mennesker

Hvem vet best?
Karine

Er du en leder eller en følger?
Leder på jobb, ellers en følger

Hullete stillongs eller nyeste tightsen?
Nyeste tightsen… må jeg velge??

Hvor mange av Grüners spillerregler kan du?
Eh… de fleste ? utenom trekk, der følger jeg ikke alltid med..
Keeper vettu …

Sjokolade eller potetgull?
Pottis… med dipp vel og merke!

Vin eller øl?
ØL! Da blir det alltid krøll… (trenger ikke vin,er allerede fin..)

Spørsmål fra Tone:
Hva gjør at du holder lengst på hver fest? Får du også kjeft av Karine når du skal hjem? 
Styrer unna kjeft fra Karine ved å alltid være lengst på fest! Er ikke noe som heter å gå hjem tidlig.. vi blir til vi stuper eller sovner..
Og så får jeg alltid låne lekre neglisjeer/pysjer av karine når jeg camper.
Kan anbefales!

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om?
Jeg vil høre mer om Suzanne!
Hva er planen din for å slå Gina om å ha bruneste beina og  
hva er hemmeligheten ?  (jeg vil og ha brune bein skjønner du)

Ingen kommentarer: