onsdag 21. mai 2014

Ukens Grünerspiller: Kristina Hoel


Sivilstatus:
Samboer
 
Posisjon:
Bakspiller

Når begynte du i Grüner:
Har vært litt on & off siden jeg startet for ca. 5 år siden
 
Mål for sesongen/håndballkarrieren:
Dette har ikke akkurat vært min sesong grunnet skader og operasjoner, så mitt mål er først og fremst å fullføre en hel sesong uten skadeopphold, deretter bli en toppscorer.
 
Har du en signaturmove på banen:
En liten tendens til å legge meg på gulvet hvis jeg er uoppmerksom…
 
Får du med deg en oppgave første gang:
Ja, så lenge jeg hører den over kaklehøneneJ
 
Er dommeren din bestevenn:
Ikke venn, men heller ikke fiende.
 
Hva er det morsomste med å spille på Grüner? 

Henge sammen de kule jenteneJ
 
Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord:
En etterlengtet glede!
 
Beskriv din egen spenst: 
For å si det sånn, jeg merker ekstra godt tyngdekraften  dessverre…
 
Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen?
Sove LENGE, musikk, Tennis, familie
 
Hvilken rolle har du på fest?
Entertainer
 
Har du noen allergier?
Kun mot amøber
 
Hvem vet best? 

007 aka Pappsen
 
Er du en leder eller en følger?  
Er nok en utpreget Alpha til vanlig, men trives også meget godt i flokken
 
 
Hullete stillongs eller nyeste tightsen?  
Nyeste hi-tech tightsen kombinert med 10 år gammel hullete bomulls t-shirt.
 
Hvor mange av Grüners spillerregler kan du?
Ingen.
 
Sjokolade eller potetgull?
Melkesjokolade med sørlandschips er en himmelsk kombinasjon
 
Vin eller øl?
Champagne! (Helst gul enke)
 
Spørsmål fra Nina:
Kristina. Hva blir oppfølgeren til Backstreet Boys-opptredenen vår?
Nina, nå som vi skal være roomies på Fredrikstad cup tenker jeg at vi skal klare å jobbe frem et nytt show med nye movesJ

Og hvorfor har du slutta med å snuble så mye på trening?
Jeg vet ikke helt, kanskje jeg har blitt mer oppmerksom på hvor ballen befinner seg så jeg slipper krigs-stupet. Eller kanskje fordi jeg ikke har vært så mye på trening denne sesongen derfor så virker det som om jeg snubler mindre. Men hvis det er til noe trøst Nina så klarte jeg å face-plante på skolen når jeg skulle trykke på heis-knappen (jeg bommet kraftig) og ble litt satt ut. 
Så tror det forsatt er lagret mange fremtidige snublinger i denne skrotten:P 

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om?

 Jeg vil gjerne lese om Ida Sem Jenssen.

1) Hva er det flaueste du har gjort?

2) Hva er dine beste egenskaper?

Ingen kommentarer: