mandag 5. mai 2014

Ukens Grünerspiller: Nina Oscarsson


Sivilstatus: Samboer 

Posisjon: Kant 

Når begynte du i Grüner? Oi, det var samtidig med Kristine. Det var nok i 2003 eller i 2004. Sykt lenge siden i alle fall. 

Hva er dine mål for sesongen/handballkarrieren? Vi skal vinne mange  flere kamper enn vi taper. Jeg skal også bli god på å henge lenge, få vesentlig bedre kantskudd og bli mye flinkere til å gå i kropp når det trengs. 

Har du en signaturmove på banen? Ja, det å virre litt forvirret rundt og lure på hvor på banen jeg skal stille meg! 

Får du med deg en oppgave første gang? Det skal jeg ikke skryte på meg, nei. 

Er dommeren din beste venn? Jeg er ikke så hissig av meg, så dommeren legger jeg nesten ikke merke til. De er jo stort sett ikke eye candy uansett. 

Hva er det morsomste med å spille på Grüner? Herlige, vulgære og knallsolide Grünerjenter som alltid gjør dagen bedre uansett hvor slitsom den har vært. 


Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord: Liker best å jage ballen som en liten hund, er jeg redd. 

Beskriv din egen spenst: Best på trampoline.

Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen? Leke advokat, kose med vofsen min, sene Grünerfester, se på Breaking Bad…men den er jeg ferdig med, så fremtiden er usikker

Hvilken rolle har du på fest? Jeg pleier å ta danseansvar, og stort sett bli igjen heelt til slutt som stort sett ender med Camilla og en gitar. Men jeg har nok blitt litt nasjhemmet etter at jeg flyttet på landet, og må ta toget og sånn. 

Har du noen allergier? En eller annen antibiotika jeg ikke husker navnet på.. uff da, det er ikke helt bra!

Hvem vet best? Byggmester Bob.

Er du en leder eller en følger? Det varierer litt. Jeg må ofte være leder, men trives godt som følger. 

Hullete stillongs eller nyeste tightsen? Hullete  stillongs. 

Hvor mange av Grüners spillerregler kan du? Jeg kan ingen, men de ligger nok i blodet nå..

Sjokolade eller potetgull? Potetgull!!

Vin eller øl? Det er helt umulig å velge, men kanskje øl..

Spørsmål fra Silje:
Nina O, hvor surrete/distre er du til vanlig egentlig? Og hvorfor slutta du å lage scampi i chili til julebordet?
Hei Silje. Takk for at du stilte meg det spørsmålet Jeg er generelt ganske distré, men jeg er så bevisst på at jeg surrer og glemmer ting at jeg har et annet gir som setter inn når det kommer til jobb etc, hvor jeg rett og slett bare sørger for å skrive opp ting osv. Også har jeg faktisk bare glemt å reise hjem fra Mexico èn gang, så det er nok håp for meg. 
Scampi i chili ja! Jeg  kunne skyldt på at de ikke har scampi på Rælingen, men det har de utrolig nok, så jeg har ingen unnskyldning. Jeg skal skjerpe meg, Silje! 

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om? Kristina. Hva blir oppfølgeren til Backstreet Boys-opptredenen vår? Og hvorfor har du slutta med å snuble så mye på trening?

Ingen kommentarer: